Day Thirteen: 13 Days of Halloween

Eingestellt von Mona

Und da sind wir schon am Ende der Halloweenbasteleien. Aber zum Abschluss hab ich noch etwas Besonderes für euch: mein Horrorhäuschen:

Photobucket

Photobucket

Das Fenster ist nicht nur Deko, sondern es gewährt auch einen Blick auf den Bewohner *gg*

Photobucket

Das Innenleben des Hauses ist ziemlich schwer zu fotografieren, ich hoffe, ihr könnt jetzt was erkennen.

Photobucket

Mir hats ganz großen Spaß gemacht und deshalb wird es eine ähnliche Aktion in nicht allzuferner Zukunft geben. *hint, hint*

Das Häuschen passt zu ein paar Challenges, da versuch ich doch mal wieder mein Glück!
Secret Crafter: Halloween
Stamp Something: cute and fuzzy, na wenn das mal nicht auf die Spinne zutrifft *gg*
Crazy 4 Challenge: scary
Cuttlebug Challenge: Lieblingsding


We`re at the end of my little Halloween Tour, 13 days filled with so much fun. But I won`t part without a last Halloween project. I crafted a little spooky house, right with an inhabitant, barely to be seen in the window. If you liked my journey, I would tell you that there will be a similiar adventure soonish *gg*

My Haunting House fits a few challenges, though I enter in:
Secret Crafter: Halloween
Stamp Something: cute and fuzzy, I think the hairy spider fits *gg*
Crazy 4 Challenge: scary
Cuttlebug Challenge: favourite things are the Cuttlebug wood folder used on the door, Halloween in general, pumkin and spider stamps.
The Corrosive Challenge Blog: No Cards!
Scrapjacked: Twilight
Daring Cardmakers: Punches used for roof tile
Incy Wincy Design: Favourite Embellishement: Brads
FTTC: Watercolour


Thanks for looking!

This entry was posted on Sonntag, November 01, 2009 and is filed under , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonnieren Kommentare zum Post (Atom) .

19 Kommentare

Wow, das ist ja ein wahnsinnig schönes Haus. Da zieh ich doch sofort mit ein, liebe Mona. Und fürchten muß ich mich bei dem süßen Vampir bestimmt, ganz sicher, gar nicht.

Liebe Grüße, Katja

Wow....ein tolles Halloweenhaus hast Du da gezaubert ,
man sieht richtig die liebe zum Detail .
Wunder,Wunderschön ...grosses Kompliment...

Lg
Anna
:-)

Also Mona,wenn noch ein Bettchen frei ist,ziehe ich auch mit in Dein Häuschen.*hihi*Sieht klasse aus und den Bewohner halte ich mir halt mit ein bißchen Knofi fern.*grins*
Liebe Grüße
Angela

Mona, deine Halloweentage waren toll - und das Haeuschen ist der kroenende Abschluss!!

einfach super schoen dein halloween haus
xoxo BA

lovely

thanks for joining us this week on SCSC :)

Hugs Jane x

oh wow this is amazing!!!!!!!

Oh My `Wow` this is absolutly `stunning`
Thanks for joining in with the CB Challenge this week
terrie
http://cuttlebugchallenge.blogspot.com/

Spooktacular!
Thanks for joining us at the SCSC!
Helen x

Mona, dieses Häuschen ist einfach klasse! Du hast es mit so vielen Details gestaltet und ich finde es witzig, wie der Vampir (der gar nicht zum Fürchten aussieht) aus dem Fenster schaut. Auch die Grabsteine und der Kürbis passen toll dazu und das ist eine tolle Dekoration.

Schönen Tag und liebe Grüsse
Carola

Absolutely stunning project. Thanks for joining in with Daring Cardmakers this week.

Lynda xxx

This is quite incredible - you are very clever!
Love the way you've used the punch to make the roof tiles - that's so neat!

What a great little scene you created! Thanks for playing along with CBBJ!

Girl, that is such an amazing house! I Love it! so cool!
THanks for playing with us over at Scrapjack!

Awesome :)

Thank you for joining us at Incy Wincy Designs :)

Wow, what an amazing project - so very cool! Thank you for playing along with us at Stamp Something this week.

This is fabulous!!! Thanks for playing with us on CCBJ!

wow wow wow this is amazing I love the little house and the gates, it's stunning well done and thanks for joining us at scsc hugs Jill xx

Ich finds klasse! So viele schöne Details und alle passen prima zusammen ohne dass es zuviel wird!
Toll gemacht!

Liebe Grüße
herbsti